Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Bila Berlaku Armageddon?

Assalamualaikum...

Bilderberg (atas arahan CFR) sudah bermesyuarat di Turki baru-baru ini bagi mengadakan suatu konspirasi rahsia bernama Perang Keatas Iran. Antara yang hadir adalah Henry Kissinger dan Condoleeza Rice. Dalam pertemuan tersebut, telah dibincangkan mengenai taktik False Flag yang perlu diadakan bagi menjayakan peperangan di antara US dengan Iran.

Di dalam perbincangan tersebut maka satu plot assassin bagi mematikan watak Barrack Obama supaya perang ke atas Iran dapat dilancarkan. Konspirasi senjata Iran diseludup kepada Hezbollah mesti dijalankan sebelum plot assasin ini berlaku. Sementara orang yang ditugaskan bagi membunuh Obama adalah seorang kaki mabuk yang mempunyai kes trafik yang banyak.

Group dari Iran yang bertanggungjawab untuk mengaku tentang pembunuhan Obama sudah disediakan.

Namun ini semua perancangan iblis. Namun ALLAH jua adalah Sebaik-Baik Perancang.

Ketika plot ini terjadi, sesuatu yang pelik akan berlaku. Bukan setakat US akan berperang dengan Iran , malah US juga akan berperang dengan Israel. Namun US akan tewas di dalam peperangan awal Armageddon ini. Setelah itu US akan berpasangan dengan Turki dan menewaskan Israel dan Iran. Setelah itu US pula menentang Turki dan menawan banyak negara-negara Islam.

Setelah itu barulah kemuncak Peperangan Armageddon pun bermula yang mana Imam Mahdi akan muncul sebagai penyelamat umat. Sekiranya anda menjumpai bendera-bendera hitam dari timur, maka sila ikut walaupun anda terpaksa merangkak di atas ais. Kerana di situlah terdapat Khalifah ALLAH.
Perjanijian Kem David yang ditandatangani pada tahun 1973. Secara rasminya mengesahkan kewujudan negara Israel oleh Liga Arab. Mengikut kitab lama yahudi, ALLAH hanya membenarkan negara Israel ditubuhkan selama 40 tahun sahaja. Maka 2012 adalah tahun yang ke 40 bagi pengesahan negara Israel oleh Liga Arab.


Jadi disebabkan ketakutan yahudi terhadap tulisan kitab lama mereka , maka mereka menamakan cerita khayalan di atas sebagai , "2012 - We Were Warned" .

Sebenarnya ianya sepatutnya berbunyi , "2012 - Jews Were Warned".

2012 - Jews Were Warned For The Coming Of Imam Mahdi And His Armies.
Since thousands of years Jews have invented calamities and evils in this world. 2012 is Jews turn to receive calamities and wrath from the Al-Mighty ALLAH. You will see the Promise of ALLAH in Jews own books will be fulfilled. Lost Tribe (of Ishaac) from the East will come and slaughter your heads down to earth. This will continue until everyone in this world shall open his mouth and says , "This is the truth of Armageddon. And I shall convert myself towards Islam ".

Selepas itu baru keluar dajjal si mata satu. Dan kemudian Nabi Isa a.s. diturunkan oleh ALLAH pada hari ke 40 munculnya sang dajjal tersebut. Bersedialah kita semua untuk menghadapi sejarah fenomena terbesar dunia. Tidak pernah terjadi dalam sejarah dunia yang sehebat ketika waktu kita ini . Marilah sama-sama kita bersihkan diri dengan luangkan masa dan korbankan sedikit wang Pada Jalan ALLAH. Walaupun anda terpaksa merangkak di atas timbunan sampah-sarap majlis kerajaan tempatan atau anda terpaksa berenang di dalam takungan najis IWK. Marilah keluar ke Jalan ALLAH . Marilah menuju ke bendera-bendera hitam di Ufuk Timur. ALLAH bersama-sama pemegang bendera-bendera hitam dari timur.

Pernahkah anda terfikir bahawa Nabi Muhammad s.a.w. lahir pada 12 Rabiul Awal atau 20 April di tahun Gajah. Jadi ALLAH telah tetapkan angka 20 April dan 12 Rabiul Awal sebagai angka yang memadamkan kegelapan dan kejahatan dunia. Begitu juga dengan kebangkitan Umat Islam di Akhir Zaman melalui perlantikan Imam Mahdi. Maka angka 20 dan 12 juga mungkin akan diguna oleh ALLAH S.W.T. bagi merealisasikan kebangkitan Cahaya Islam . Jadi mari kita sama-sama tunggu di tahun 2012. Insya ALLAH.
Wallahualam bissawab......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails